Alla inlägg under april 2009

Av Victoria Hedström - 13 april 2009 23:49

Hejhej!

Nu är det sådär himla länge sedan jag skrev igen, men,men.. Nu har jag landat på det här nya braiga stället! Trivs som tuppen!:D Är jätte glad över att jag fick komma just hit! (a) Varför är allt så jävla orättvist! Släng dig i sjön din fule fan! HATARHATARHATARHATARHATAR!  Ringde Jens förut men pratade med hans mamma. Ringer nog honom en sväng imorgon igen för att höra hur det är med honom. Jag har fått svar på att jag har en sjukdom nu, (om min mage) Alla har bara sagt ; Det är psykiskt. Men nu fick dom jävlarna bevisat att det fanns ett fel på mej! Jag har en sjukdom som heter porfyri som inte går att bota, men man kan leva och lindra en ganska bra själv:) Jag längtar tills jag får träffa mamma igen! Oskar kommer nog till mej på onsdag! Längtar som faen! <3 Ska nog se, ; män som hatar kvinnor på torsdag. Idag kom Johanna hem ifrån Gtb med sin kompis och från hennes kompis:D Jag fick 2 jätte fina ljus som i glasskålar:) Jätte fina passar mitt rum perfekt! Jag är så jävla arg på sjukdommen så jag skulle bara vilja SPY! Varför är vissa så otacksamma för? .. Aja, Idag så har jag städat Johannas och mitt rum, bytt på marsvinen åt Johanna och städat skafferiet, varit lite ute med hästarna. Och sedan så ha rjag inte gjort så mkt, pysslat lite inne och kollat på film och myyyst! Faktiskt så saknar jag en människa nu, mer än ngnsin! "tror jag?" <333 Aja, nu ska jag lägga mej och sova på söta örat;D Natti natti, kram victoria! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner ni er också så jävla udda?
 Ja
 Nej
 Ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards