Alla inlägg under mars 2009

Av Victoria Hedström - 5 mars 2009 20:29

Hej allihop!

Har inte skrivit på länge, vet. Sorry!

Idag har jag varit i Bergsjö, jag ska flytta dit. Väldigt snart. innan den 23? Om jag fattade det hela rätt? mamma ligger på sjukhuset,men blir frisk nu:) Tråkigt att lämna Oskar min pärla! men han försvinner aldrig! Älskar han av hela mitt hjärta (som en bästavän) Så det spelar ingen roll om jag flyttar till andra sidan jorden så kommer han finnas kvar! idag efter jag var i Bergsjö så åkte jag till Maria för hon fyller år! Grattis hjärtat':) Jag är alldeles tom men ändå så jävla full.. Om ngn förstår vad jag menar?. Har även klippt mej, ;'( blev inge nöjd. För dom tog så mkt, och jag som hade sparat så länge. och så har jag blekt det ännu mer:) Ganska bra blev det iaf:) Aja, kan inte skriva mer nu, men jag ska försöka skriva lite oftare:) <3

kram,kram victoria

Presentation

Omröstning

Känner ni er också så jävla udda?
 Ja
 Nej
 Ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards