Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

Rubrik saknas

Av Victoria Hedström - 7 februari 2009 00:12

Hej hej igen..

Tog bort alla mina inlägg, kanske var dumt, kanske inte?..

Har varit på sjukhuset nu ett tag.. Magen som krånglar m.m Nu är jag på Ljungaverk hos systrarna Israelsson (:

ska upp tidigt imorgon, ska åka på en liten sväng vart - "hemlis (;"

saknar alla ifrån Härnsösand nu så sjukt mkt!:)

Linnea också!:)

Vrf ska "ni" vara så jävla fega och falska för? vrf hitta fel på andra när ni själv har många brister m.m, det är fan ingen som är perfekt! . . .

Eller? Inte "ni" iaf! Är bara så jävla less på er! Saknar Maria också!:D Synd att det inte blev av att du kunde komma och hälsa på mej på sjukan:)

Har pratat med mamma idagm och hon lät riktigt kry:) ska kanske åka och hämta mina saker hos henne till veckan:)

hade sång förut idag och jag fick låten - Amazing grace, den har fastnat i huvudet på mej.

Kär eller inte? Eller vågar jag itne känna vad jag känner? Vill kanske inte tycka om den människan så mkt som jag egentligen gör-.-

Det är svårt, jag vet att den männsikan tkr om mej m.m men jag vet inte om jag är redo. "ngn som förstår?!" Känner mej liksom vilse i mej själv.

 ----------

Smärta

Du ber mig att glömma, glömma allt det
som hänt, de som orsakar tårarna i mina ögon,
de som orsakar min smärta.
Du säger, glöm det, nu lämnar vi de här
bakom oss så vi kan gå vidare med våra
drömmar, vår verklighetsbild.
Vi? Du använder ordet vi, när det är
jag som går igenom det här. Du står där
bredvid som ett fån.
Men det här är min verklighetsbild just nu,
kära du, det här är vad jag måste gå igenom,
vad jag måste konfontrera, och visst kan
jag bygga upp en bild av något, en bild
som inte liknar verkligheten, men
försvinner min smärta då?

---------

Det är ingen som förstår. Jag vet att ni försöker men, ni lyckas inte förstå så mkt sm jag vill att ni ska förstå, kanske jag sätter för höga krav på att ni ska förstå? Eller så inte?.. Aja, ska sova nu om jag över huvud taget ska orka upp imorgon (: Kommentera gärna!

Kramar, victoria:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Hedström - 13 april 2009 23:49

Hejhej! Nu är det sådär himla länge sedan jag skrev igen, men,men.. Nu har jag landat på det här nya braiga stället! Trivs som tuppen!:D Är jätte glad över att jag fick komma just hit! (a) Varför är allt så jävla orättvist! Släng dig i sjön din fule...

Av Victoria Hedström - 5 mars 2009 20:29

Hej allihop! Har inte skrivit på länge, vet. Sorry! Idag har jag varit i Bergsjö, jag ska flytta dit. Väldigt snart. innan den 23? Om jag fattade det hela rätt? mamma ligger på sjukhuset,men blir frisk nu:) Tråkigt att lämna Oskar min pärla! men han...

Av Victoria Hedström - 17 februari 2009 20:47

Hejhej:) Just nu är jag hemma på Naggen!. Har varit i skolan idag en sväng, hade dans, bild och Svenska det gick ganska bra:) + att jag har fyllt på telefonen nu så nu har jag gratis sms igen, "så ni vet alla som inte fick svar på allahjärtansdag häl...

Av Victoria Hedström - 12 februari 2009 12:15

Hejhej! Just nu är jag på Ljunga! Har tråkigt. Jag fattar inte, Först helt jävla avig och nu helt normal? Aja, ska förhoppningsvis träffa Oskar redan imorgon! Saknar Skotern:D Och Oskar såklart:P Ska fråga Lori om jag får åka till Ånge till veckan oc...

Av Victoria Hedström - 8 februari 2009 21:33

Hejhej! Jag har typ alldeles nyss kommit hen ifrån Hammarstrand, det var kul där, men jobbigt också, faan vad mkt det har snöat;O? :) Är as trött så jag slänger bara in ett par rader! Saknar Linnea fett mkt! Pratade med henne igår och hon skulle komm...

Presentation

Omröstning

Känner ni er också så jävla udda?
 Ja
 Nej
 Ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards