Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

Plastdockor?!

Av Victoria Hedström - 7 februari 2009 09:46

Hejhej!:)

Nu om cirka en kvart ska jag åka på konfirmationslägret:D

Ska sova där tills imorgon, med Fia:)

Har inte kunnat sova ngt inatt typ, somna kanske fyra och vakna åtta, hade så jävla ont i magen så jag bara låg och vred mej.

Förstör du det här för mej nu, då har du nått gränsen förevigt!

Förstår om du vill vara falsk och ful, men det är inget som går hem hos mej!

I'm not ready to make it nice!

Hoppas det blir en rolig kväll/morgon :)

Bara jag inte svimmar av eller ngt sådant, har inte kunnat äta nu på tre veckor... börjar bli ganska jobbigt..

i just died in your arms tonight!

Spelade monopol med Jennie igår blev oavgjort för vi hamnade på varandras gator typ hela tiden.

Jag är så jälva less på er alla plastdockor!

för jag är starkare än du!

Nu måste jag kila, kommentera gärna!

kram,victoria:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Hedström - 13 april 2009 23:49

Hejhej! Nu är det sådär himla länge sedan jag skrev igen, men,men.. Nu har jag landat på det här nya braiga stället! Trivs som tuppen!:D Är jätte glad över att jag fick komma just hit! (a) Varför är allt så jävla orättvist! Släng dig i sjön din fule...

Av Victoria Hedström - 5 mars 2009 20:29

Hej allihop! Har inte skrivit på länge, vet. Sorry! Idag har jag varit i Bergsjö, jag ska flytta dit. Väldigt snart. innan den 23? Om jag fattade det hela rätt? mamma ligger på sjukhuset,men blir frisk nu:) Tråkigt att lämna Oskar min pärla! men han...

Av Victoria Hedström - 17 februari 2009 20:47

Hejhej:) Just nu är jag hemma på Naggen!. Har varit i skolan idag en sväng, hade dans, bild och Svenska det gick ganska bra:) + att jag har fyllt på telefonen nu så nu har jag gratis sms igen, "så ni vet alla som inte fick svar på allahjärtansdag häl...

Av Victoria Hedström - 12 februari 2009 12:15

Hejhej! Just nu är jag på Ljunga! Har tråkigt. Jag fattar inte, Först helt jävla avig och nu helt normal? Aja, ska förhoppningsvis träffa Oskar redan imorgon! Saknar Skotern:D Och Oskar såklart:P Ska fråga Lori om jag får åka till Ånge till veckan oc...

Av Victoria Hedström - 8 februari 2009 21:33

Hejhej! Jag har typ alldeles nyss kommit hen ifrån Hammarstrand, det var kul där, men jobbigt också, faan vad mkt det har snöat;O? :) Är as trött så jag slänger bara in ett par rader! Saknar Linnea fett mkt! Pratade med henne igår och hon skulle komm...

Presentation

Omröstning

Känner ni er också så jävla udda?
 Ja
 Nej
 Ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards